Thursday, February 16, 2012

:: SEMINGGU saje sebilik di MATRIK ::::

AS SALAM..

    Tetibe hati teringat rumate kat matrik dulu..hehe.. awal perkenalan masing2 nampak sombong.. sampaikan katil ak pun ada beg shira...dpn katil aku pun beg shira ad..smpaikan aku sndri xtau y mne stu katil ak..hahah..ni nak cter sal my ex rumate..nama dy wan fatimah..orgnye kalo aku xknl mu wan sah2 ak ckp mu sombong..kalo jalan tu cam xkenal aku ni rumate mu..heheheheh:P :P wan ni org penang,tapi xnmpk penang pom...heheh..ye kan mu org penang?? aku pom lupa..haha..sori wan..:P emmm,tinggi mu ak ase dlm 160 keatas je kot..hahah..kali pertama mu masuk blik tu aku da mula pening tgk mu kalut duk kuar masuk sapa tombol pintu tu longgar..hahah..lucu la mu ni wan.. mu bdk sc kan ...ak pn lupa mu dapat kos hayat ke fizik...dop ingat..

      Seminggu kita kwn,aku rasa cm lama da knl mu..syg ko mu thu dop?? :P aku mula2 takoit gak nak tegur mu mse 1st time,mlm pertama kita duk sblik tu..hehhe.. da shira nga kak saadah pun diam masih malu2 kucing gak time tu nak bual2..heheh..ak ingat ag,mu tlg ak wat krgn bi sb ak blurrr xde idea nak wat n xde mood sb keje ak byk...mu tlg ak,then mse tu jgk mu kabo kat ak y mu nak pindah sb dpt twrn kat uitm...sdehhh ak time tu wan,p aku wat hepi jah..xse bg mu nampak ak sdehhh..hukhukhuk...yela wan,aku tau mu mnat enggnerg kan..so go on la ngn pilihan mu...cuma aku trkilan sket sbb xdpt hntr mu sapa naik keta coz ak ada cls mse tu...huhuhu...p apepun,seminggu berkenalan ngn mu membuatkan aku hepi dan x homesick sgt time duk kat matrik,..heheh..^___________^


      Aku ingt ag yg ak terpaksa tdo bergelap sbb takut mu xlehh tdo kalo bkak lampu..smpai aku tak tido..hahah..tgk,perihatinnya ak kat mu...:P :P :P tapi,last2 ak gtau gak kat kak saadah n shira yg ak sbnarnya xleh tdo lam gelap..hehhe..lepas mu pindah tu,kak saadah pegi duk kat katil mu,.,,then sebelah ak tu kosong arrr... seram sejuk gak ak,asal pusing je kosong kat sblh katil ak,..hhahah.. tapi ak xduk bilik sgt,ak pegi tdo ngn kawan ak kt blik dpn..heheh..berdua lebih baik..:P :P kak saadah n shira xpa xtakoit...:P

       Wan,.. aku nak mu tau,aku bersyukur dpt knl ngn ko,...xkesah la laupun smggu kta knal,p ak syg ko..heheh..ko baek ngn ak,.. cuma ko rugi arrr,sbb xdpt tgk ak nges sbb homesickkk... ::PPPP hehhe..k wan,ak doakan mu selamat dunia akhirat,,..n pershbtn kita berkekalan..^^ i love u fren..:) :) tengs 4 being my fren...:)

No comments:

Post a Comment