Tuesday, May 21, 2013

Matang pada pemikiran :)

Bissmillahirrahmanirrahim :)

Allah, syukran kerana menjaga hati2 kami dan menambahkan rasa cinta padaMU. walau byk dosa yg telah kami lakukan, Kau ttp memberi rasa cintaMU pada kami.. terima kasih Ya Allah :)

Saya, bukanlah yg terbaik.. tidak ada manusia yang sempurna. 21tahun dalam kamus hidup ini, mustahil tidak pernah melakukan dosa. malah dosa itu kian meningkat.. diusia yang semakin meningkat, saya akui saya mula matang memikirkan perkara yang lebih serius,. dalam konteks pendidikan, lifestyle, usaha memperbaiki diri, cara berkata2, sumbangan idea, sosial dan mungkin kehidupan akan datang. Tidak saya nafikan saya seorang yang serius bila hal yang berkaitan dengan apa yang saya ingin capai utk masa hadapan saya. dan saya akan pastikan sedaya saya untuk mencapai semua itu ats usaha saya sendiri. :) Dorongan drpd org sekeliling juga membuatkan saya lebih kuat ..^^ insyaallah, saya ingin jejak ke situ... ingin.. Allah.. saya ingin.. :)

Bila berbicara mengenai matang, saya rasa kita lebih faham bila mana ianya dikaitkan dengan cara kita berfikir, saya ni xdela matang sangat.. masih still dengan perangai kebudak2an lagih.. tapi, sifat malu tu sendiri yg mendorong utk saya tampil lebih matang starting from now, haha..! mane taknye,, dah nak masuk sem baru dah ni.. xlame lgi praktikal dah.. Mashaallah.. ^^ dan bagi saya, bila berbicara itu melambangkan personaliti diri kita sendiri .. now, saya sedang focus utk sesuatu yg lebih utama.. :) semoga Allah faham niat hati saya untuk semua ini dan memandang kepada usaha yg sedang dilaksanakan.. jgn lupa hbgn dgn Allah ye. nak ape2, minta dengan Allah.. ^^

maaf untuk mana2 sahabat yg sentiasa kena sabar dgn cikgu asmalini ni ye.. yela, xtau lah nanti bila akan jumpe plakkan.. so grab this time to main2 sesame..hehe..!

okeh, doakan saya sahabat2.. moga lebih matang dalam membuat sesuatu perkara,. Hidup .. Hidup..!! Takbir

No comments:

Post a Comment