Saturday, February 18, 2012

::: AFIFAH anti sahabat ana dunia akhirat..:::

     AS SALAM.. lap air mata tu dlu fi,heheh...jgn tiok kuat la,pah cni dgr..:P heheh..grau je,fi dalam hidup ni sahabat y pntg..tnpa shbt kita xknl dri kita,kita xleh tersnyum nga selebarnya..susah senang kita shbt sntiasa bntu n bersama.. aku janji fi,sapa bilo2 pun aku shbt mu.. ingt tu..jgn duk sdeh2..ak trngt bnyi ore tiok kat tngga mlm2 kat mtrik dlu,seram sejuk gop aku ble tringat..hahha..jgn mrh kak pah..nalin adk lin nga kak pah ni..:P pah,aku thu mu nak jd po ore laen,xyah la pah..jd dri kita sbnr..kita ad klbhn sndri...ingt tu..apapun ALLAH sntiasa bersama kita..^_____________^

     Syukran fi sudi nyanyi lagu tu kat ak..aku thu y mu msti akan nges..aku sebak gak,aku tahu lagu tu..dalam hp aku ada..tajuk dia " selamat tinggal kawanku" zizan n dina nyanyi kan..sweet ar mu..hek3.. i love it..^^ fi,mane pun kita berada ingt saem2 kita dulu y baek ngn kita,y sntiasa ad ngan kita..bkn sng nak jmpe saem hop btl2 molep,tapi,kalu kita nak saem nga ore baek,kita jadi la baek..:) :) :)

      Lastly, aku harap mu berjaya dunia akhirat deh..kita saem sapa bilo2.. aku ingt besday mu 16nov1991..cuma ak xingt berat mu berapa..hahha...grau jah..:P sayang mu...!!! ana uhibbuki fillah ya ukhti.. :) :) belaja molep,jgn duk cra ap ore nak kata..janji kita baek n xggu privasi ore..:) :) ingt5... kita adalah kita..xleh jadi lin dan..kalu bedah plastik pun xkan sama..hahha.. sguhhhh aku oyap ni...:) :) k arrr,aku hrp mu sym kembali ..tarik nafas!!!! n kata aku mampu berjaya..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........

No comments:

Post a Comment