Tuesday, January 1, 2013

To all candidate, baca arahan soalan ye^_^

Bissmillahirrahmanirrahim..:)

Assalamualaikum w.b.t readers.. :) Alhamdulillah, ana dah lepas 2 paper dah termasuk yg hari ni.. Emm so far, Alhamdulillah.. wlpun paper ni boleh la dianggap "killer paper" tapi, bagi saya jgn tinggal untuk terus berusaha..ingat, ALLAH y memberi ilmu.. ilmu milik ALLAH, dan Dia berhak memberi setakat mana yg Dia kehendaki.. ^_^ Financial of Accounting 1.. menarik mengenai this paper, masuk2 dewan.. selawat n doa mmg tak tinggal.. minta petunjuk dan doa supaya ALLAH terangkan hati serta lapangkan fikiran dlm menjawab paper tuhh..^_^ after a few hour saya jawab paper tuhh.. yakin lah saya bahawasanya paper itu sgt lah susah.. :) but, kita kna twkal lah bila paper tu mula bralih tangan untuk dicheck..:) harap2 ALLAH msih memberi kesempatan untuk merasai pangkat sbnr y lyk sy dpt hasil usaha sendiri.. apapun gred, sy tidak kisah.. asalkan ALLAH lapangkan dada saya menerima ketentuan..itu lebih baik right..^^

Ahah, ini satu lagi kisah yg sgt menarik dan membuatkan saya berbisik .." takpelah, ALLAH sdg uji imanmu"..td paper account co Saya terlepas pandang 4 section A tu, spatutnya kena jawab all the ques..but, sy hnya jwb 4/6 soalan tu.. means that..free2 sy kehilangan 20markh.Owh! satu angka y besar ye.. sb, hari tu lecturer tu brief suh jwb 4..so mindset pun duk ingt 4 jgk.. But its ok..! saya masih ada 80markah..!! Insyaallah.. ALLAH bagi tuhh markah y layak sy dpt.. jgn duk risau sgt...lain kali baca la dulu arahan deh..^_^ untuk pesanan ringkas, jgn jadi macam saya ye.. +_+

Ok for the next paper adalah Finance.. emm, satu lagi paper y mmg sgt menarik lah..^^ good luck guys..! jgn lupa study n setting niat baik2 ye..:) Allah knows everything ^_^

# Study jgn lupa hbgn dgn ALLAH, sebab time exam cmnilah ramai berpusu2 untuk berdoa.. so, muhasabah diri sesama ye..^^

No comments:

Post a Comment