Saturday, January 5, 2013

Allah beri ruang untuk rasai ini..:)

Bissmillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t ..^^

saya merupakan pelajar sem3 kat Cni,. Alhamdulillah, 3 paper sudah selesai dan mungkin sudah smpai d tgn my lovely lec lah kan..^^ Alhmdlh, exm still masih d control.. wlapun terkadang buat mistake jgak kan, tapi masih lagi bole buat macam biase.. :) soalan susah??? oh sangat normal lah kan.. tapi, usaha dah y termampu utk buat y terbaik..^^ Account mmg sgt susah dimata saya..&& but sy sgt2 meminati accout so thats why im taking account for my minor..:) so sweet right.heheh.. saya mmg minat accout, so kena terima lah wlpun ianya susah bagaimana pun kan..^^

My lec mmg lah tersangat baik semuanya.. so, saya harap mereka mereka semua akan menanda dengan sebaik mungkin paper saya tu ye..:) saat ni kita hnya mampu berdoa pada ALLAH.. semoga usaha kita itu diberkati olehNYA.. :)

Ok, buat sahabat2 sekalian.. jgn sesekali putus kebergantungan kat ALLAH..kerana semua milik DIA.. ingat,!! Kita ni xada apa pun.. :) good luck kat y ada paper lagi ye, termasuk diri ini.. i have 3 paper more..:)

illaliqa' ..maasalamah ^^

No comments:

Post a Comment