Tuesday, January 8, 2013

Alhamdulillah.. ALLAH Maha besar..:)

Bissmillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum w.b.t ..^^

Alhamdulillah hari ni saya dah habis paper yg boleh dianggap "killer subject" untuk sem ni ye.. setelah ditapis2, saya mendapati 3 paper y susah tu sudah berlalu.. hehe.. eh skema pulak ayat saya..:) Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.. Ya ALLAH, dengan cara begini membuatkan otak saya berfikir, susah sikit nak merungut.. Mashaallah Asmalini,.. Xpe, next time kita baiki mana y kurang.. Insyaallah saya nak pointer bersih,..yaitu y bukan drpd sebab meniru ke, guna toyol ke..^^ kan..? buat pengetahuan sahabat2.. sikit masa lagi kita dah nak PRU13 .. sudah layak mengundi kah?? saya sudah,. anda bagaimana?? heheh.. Insyaallah, mohon petunjuk ALLAH supaya diperkenankan pemimpin yg berjiwa rakyat yg syg islam, yg ALLAH syg dia, yg Rendah diri yg ada iman.. Subhanaallah, kalau dpt.. amannya dunia, kuatnya islam..:) Insyaallah..

Andai hari ni saya memilih dia sebagai pemimpin adalah kerana saya fikirkan islam.. fikirkan anak2 saya.. saya ingin anak2 saya membesar dalam suasana islam..sbab sy nak lepaskan mereka pergi berjihad untuk islam.. nak mereka syg islam..

"sayang , ibu tengah berusaha didik hati ibu untuk menjadi pencinta islam.. harap2 anak2 ibu pun mampu jga islam.. bukan untuk ibu, tapi untuk ALLAH,, "

Even saya belum kawen, tapi matlamat sy untuk didik anak saya kena tanam lebih awal dlm diri saya ni..:) ok..! sesape yang layak mengundi " ANDA DIWAJIBKAN MENGUNDI PEMIMPIN YANG ADIL KERANA KELAK AKAN DIPERSOALKAN DIAKHIRAT ATAS PILIHAN KITA"

ok ..! time to jogging.. Dengan lafaz kasih syg..sy mohon maaf atas apa ap2 khilaf sy kat kalian semua..:) selamat bercuti..:) manfaati masa cti dengan mendalami ilmu..^^ next entry mungkin kisah yg over excited pilak nanti..hehe.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment