Sunday, November 4, 2012

Syukran bg hadiah tu ^_^

Bissmillahirrahmanirrahim.. :)

Alhamdulillah..
Damai hati dalam balutan cintaMU,
Saat ini aku mula sedar bahawa tiada cinta sehebat cintaMU,
hati ini.. setiap saat dan waktu sering merinduiMU,
Mana tidaknya, tatkala aku rebah tersungkur,
KAU tetap dengan ku..

Subhanaallah...
Cinta ini makin hebat,
semakin banyak ujian,
semakin mekar cintaku PadaMU,
Allahurobbi! terkadang aku malu untuk menyatakan rasa cinta ini,
Kerana rasa diri ini terlalu jahil utk mencintaiMU,
Namun Kau tetap menarik hati ini untuk selalu dekat denganMU..

Allahuakbar,..
Mana Mungkin aku akan lari drpMU,
Sedangkan perjalanan hidupku terikat dengan cintaMU,
Aku tidak mungkin berpaling untk kesekian kalinya,
Kerana Aku sedar cintaMU terlalu mahal untk dibandingkan,
Tetapi.. seringkali bermain difikiranku...
Apa aku layak menerima cintaMU??
ALLAH... berikan aku sepenuh ruang utk menggapai cintaMU.. :)
Aku sudi..^_____^

Assalamualaikum..^_^ tetibe teringin nak reka2 sajak sket.. hehe... :) alhamdulillah, masih lagi bernama asmalini dan umur pun makin bertambah.. namun ilmu bagaimana ye? :) insyaALLAH.. akan di top up melebihi top up hp setiap masa,,.^^ emm.. hari tu dapat hadiah.. syukran khatiran , sudi bagi hadiah yg memberi 1001 makna serta pengisian buat diri ini.. saya tahu kita sama2 nak jadi hamba ALLAH yg baik kan..? perlulah mencari ilmu tu..tak kira lah dgn menghadiri ceramah,baca buku,dengar kat youtube n so on.. byk caranya kita nak belajarkan.. kalo rajin semuanya kita dpt..kalo mls?? pk2 lah sendiri..heheh..

Hadiah buat muslimah.. sedap tjuk judul buku ni kan.. pengisian lm buku ni pun byk memberi pendedahan mengenai fiqh wanita.. banyak sgt.. terkadang benda y kecil y kita jrg pndg tu pn ad, tetapi itulah yg membezakan wanita solehah dgn y biase... Subhanaallah.. asmalini, awak beruntung ada yg sudi bg hadiah seumpama ini.. syukran sgt2,. sy suke hadiah yg tak lapuk dek zaman...^_^ dalam buku ni bnyk menceritakan mengenai islam dan wanita,solat,bersuci,puasa,zakat,haji,perkahwinan,pergaulan,perhiasan,kewajipan wanita islam dan juga mengenai hukum2..osem..! semua cukup lengkap lah kan..^__^ pandai si pemberi hadiah ni pilih buku tu ye,.. :) nanti spe2 nak pinjam boleh je jumpe lin ye.. insyaallah, ilmu yg ada kita pakat2 kongsi..^_^

Alhamdulillah.. dpt satu lagi buku.. hilal asyraf..^_^ Bahtera menuju ke syurga.. Allahuakbar, tajuk pun da best,..tapi bace xhabis lagi..heheh.. actly buku ni byk memberi panduan serta motivasi dalam menjadikan diri kekal sebagai seorang khalifah tanpa ragu2.. bila bace.. semangat sgt,..smpaikan y lapar pun terasa kyg,yg mengantuk pun terasa segar dan yg paling penting yang tak bermotivasi dalam memperbaiki diri,terasa melonjak2 untk mengubah diri menjadi yg luar biase..^_^ syukran khatiran ats hadiah yg kedua tu juga,.. saya sangat2 suka hadiah yg tak lapuk dek zaman ni..( eh, ulang balik) ^___________^

Hadiah ni akan saya simpan dengan sebaik mungkin..^_^ emm.,. dan terima kasih juga atas doa2 sahabat2 untk kesejahteraan sy dlm usaha mencri ilmu ini..mohon bantuan para shbt juga ye utk membantu saya..syukran..syukran..syukran..:)

fi akhiri kalam..
Wanita solehah itu..
Berani menghadapi risiko,
tidak takut berhadapan dengan rintangan.. <3

# semoga kita terpilih menjadi serikandi islam..^_____^ ameen..

No comments:

Post a Comment