Friday, March 9, 2012

::: Saat Rindu menyapa ::::




Saya seorang anak,
Mereka ibu bapa saya,
Mereka org yg tersangat istimewa dalam hidup saya...
Mereka yg tidak pernah putus2 memberi semangat kepada saya,

Mereka pendengar sy y setia dikala sy memerlukan seseorang untk berkongsi suka duka,
Mereka adalah yang terbaik diantara yg pernah hadir dalam hidup saya,

Mereka memberikan saya segala2nya,
Walaupun saya seorang anak yang kdg2 membuat mereka terasa dgn kelakuan saya,
Tetapi mereka menganggap itu adalh salah satu proses pembesaran anak2..
Mereka akan sentiasa menjadi sebahagian dlm hati saya kerana darah yg mengalir dalam tubuh saya adalh penyatuan dua jiwa yg saling mencintai antara satu sama lain....



Puan Rosmawati dan En Mohd Ashri
Terima kasih kerana sentiasa bersabar dengan anak perempuanmu yg hri ini sudah
berumur 21 tahun,terima kasih kerana sentiasa menasihati untk perkara yg baik:) :) :)

Kawan2...
saya sangat bangga dgn ibu bapa saya...
harap anda juga begitu...
sayangi mereka seperti mereka menyayangi kita...:) :)
Insyaallah kasih syg hgga ke syurga...:) :)

No comments:

Post a Comment