Saturday, June 14, 2014

Assalamualaikum wbt :)

 Assalamualaikum.. 

fuh.. fuhhh.. fuhhh.. banyaknya habuk..lama sangat tak menulis, kesian kau blogku yang comel.. tak sempat nak touch up2 dah. maaflah, awak punya owner blog ni tersangat sibuk dengan beberapa urusan. lama dah tak menulis something new yang boleh dikongsikan bersama. Apapu..! serius rindu nak menulis. dua paper telah berlalu, masih berbaki satu paper untuk dijawab oleh Miss Asmalini Ashri. Paperr enterprenurship education.. Allah, agak Killer jugak. mana taknya, lecturer mengajar chapter 1-5, yang masuk 6-10.. oh Kijammm kijam.. >_< btw, Alhamdulillah Auditing and business com done.! Subhanaallah, demamku jawab paper tu. sangat fakta.tapi sangat best, ianya menarik sangat menari sampai sampai bukak soalan tertanya sendirian " Aku pernah ke belajar benda ni"

Alhamdulillah, waktu memang sangat mencemburui saya. tapi, itulah kerja saya. sardin setiap hari. sangat padat dengan jadual yang perlu disusun dengan rapi. ramai yang kalau jumpa mesti cakap saya sangat sibuk, tapi bagi saya tak pun sebenarnya.. saya boleh follow hidup ni, even terkejar sana-sini. Alhamdulillah, saya percaya Allah dah letakkan saya diposisi yang sangat terbaik sebab tu saya merasakan saya mampu. Subhanaallah. Satu pengalaman yang banyak saya belajar, yes banyak benda belajar dari A-Z, pelbagai benda. Organisasi, cara komunikasi dengan mereka dengan baik, cara bergaul, cara untuk bekerja dengan baik. Banyak belajar... Terima kasih Allah atas kurniaan pengalaman yang saya bersyukur sangat Allah izinkan saya merasai ini. 

Insyaallah, saya akan mula pratikal pada 14/7/2014 di SAMTKKB. bukan ustazah ye, but im a teacher, teacher lin .. semoga Allah mengizinkan saya menjentik hati anak2 didik saya dalam tarbiyyah yang baik. Pergi dengan matlamat, balik dengan kejayaan. Semoga saya jua memperoleh sesuatu yang baik disana, Even saya juga pelajar sekolah agama dulunya, saya perlu lebih banyak belajar untuk melahirkan insan yang lebih hebat. cadangan saya, saya ingin buat sesuatu untuk sekolah itu, Insyaallah semoga saya mampu.. ^^

Minggu hadapan akan berkunjung buat hubungan diplomatik di Bandung Indonesia dalam membincangkan serba sedikit mengenai pendidikan di negara kita. Bertukar-tukar buah fikiran, semoga ALLAH permudahkan segalanya. Dan saya akan mulakan project yang dirancang Insyaallah setelah selesai berpraktikal, semoga Presentation ini berhasil meyakinkan BOD yang lain dalam apa yang cuba saya ketengahkan. 

Doakan kejayaan bersama, kekal hebat. target menjadi insan yang hebat. One fine day saya nak jadi manusia yang mampu memanusiakan manusia. Insyaallah ! :)

No comments:

Post a Comment