Saturday, August 31, 2013

31 ogos 2013 : hanan's day.. ^^

Bissmillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum wbt :)

kaifa halukum al an? harap antum/na semua dalam rahmat kasih syg Allah sentiasa. Dunia sekarang sudah cukup berbeza, semakin hari semakin meningkat usia dan bertambah benda baru yg dipelajari. daripada memgang jawatan biasa, hari ini memegang jawatan yg cukup besar dan hanya Allah yg mengetahui betapa saya bedebar untuk menjalani dan memegang amanah ini.. Namun atas sokongan sahabat2 y menjadi tulang belakang, insyaallah saya akan buat yg terbaik :) Allahu Allah. insyaallah, esok akan bermula pendaftaran apelajar degree ambilan sept. semoga terus diberi kekuatan untuk menjalankan tugas dalam keadaan fizikal yg kurang sht skrg. tp kalau asyik fkir sakit, saya akan sakit. so saya kena pikir sht.. :)

Alhamdulillah, hari ni jugak berlangsung majlis perkahwinan sahabat tersayang a.k.a adik tersayang saya hanan umairah hamzah. Allah, sebak hati tak dapat pegi. dulu2 selalu kami main citer hal kawen2 kat matrik. "kalau hanan kawen dulu, lin jdi pengapit hanan"... "kalau lin kawen dlu, hanan jd pengapit lin".. terbayang2 kata2 tu dlu. memandangkan usia kami masih muda, jadi hal tu xdela menjadi focus utama. tapi, dia dah dipinang awal.. rezeki dia. Insyaallah, lin sentiasa doakan hanan n akhi majid sentiasa bahagia.. :) asiff jiddan syg, xdpt pegi. bukan sengaja, tapi tgjwb besar perlu diutamakan lagi disini ^^ Insyaallah. kita akan jumpa jugak one fine day.. <3

Alhamdulillah lagi, x putus2 dpt jemputan ke majlis ilmu kat u kalian,. tapi asif jiddan juga.. kebelakangan ni masa saya sgt tertumpu disini. tp saya akan cuba luangkan masa untuk menghadiri majlis d tempat2 lain jugak,. syukran shbt2 y selalu mengingat samaada y jauh mahupun y dkt <3

Mohon doa drpd semua sahabat2 semoga saya dan barisan y sama2 memegang amanah mampu menjalankan amanah dgn baik. Exco kami melihat kepada sahsiah pelajar. mak dengan itu, segala hal yg berkaitan dengan sahsiah pelajar dan kerohanian adalah menjadi keutamaan kami. diri kami adalah untuk anda Membangun bersama Islam :)

TAKBIR TAKBIR TAKBIR

1 comment: