Tuesday, June 25, 2013

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum wbt :)

Rase gembira je tetibe.. entah kenapa. Alhamdulillah.. syukran Allah. mungkin Allah sering memberiku mendengar perkara2 yg baik saja dulu kini dan selamanya..:) mana taknya, semakin saya mengelak utk perkara itu, Dia mendatangkan perkhabaran yg gembira. subhanaallah, Maha suci Allah yg mententeramkan jiwa dan hati ini. sekarang ni, focus utama adalah mencapai target yang dilakar di sebuah kertas. even hanya pada sehelai kertas yg sering saya lakukan dulu2.. namun itu la gambaran yg "bakal" saya lakukan. Usaha.. yes..! saya tengah berusaha.. semoga lakaran itu memberi manfaat pada kehidupan yang realiti ..Ameen.

Alhamdulillah, dikelilingi oleh sahabat2 yg cukup memahami langkah kecil ini. diberi sumbangan sokongan sudah cukup bg saya utk berdiri semampu mungkin. namun, ade juga yg masih lg tidak memahami, tapi... saya harap... one fine day u'll understand mcm mane diri saya tanpa mempersoalkan ia. saya tidak kesah even kamu fikir saya terlalu "sibuk" sehinggakan sgup berkorban cuti semata2 utk hal ini.. tidak mengapa, saya berlapang dada.. kerana mgkin cra penggunaan wktu kita itu berbeza. :) Alhamdulillah, suka berada dengan mereka2.. saya suka sibuk begini, sy suka berjalan sana sini.. kerana hanya yg memahami je akn berkata " tidak mengapa, Allah akan byr cash ganjaran ke syurga kelak ats kerja keras kamu" .. Allah, sejuk hati mendengar.. saya tidak merasakan letih Ya ALLAH, sy akn berusaha utk ubah sesuatu..

Bismillahirrahmanirrahim.. Allah, terimala langkah kaki ini dengan memandang akan usahanya utk membaiki dirinya jua. saya masih perlu banyak belajar.. semoga saya sentiasa istiqamah dalam langkah yg dimulai dengan lfz yg mulia ini.. tidak akn berpatah dan kuat semangat.. :)

Insyaallah fi hifzillah ..^^


No comments:

Post a Comment