Saturday, September 24, 2011

::: SaYa suKa BaBy KeMbAr:::

Kali ni saya sangat teruja nak tulis entry sal baby kembar.. kenapa? haa,..sebab sy suka si kembar:) :) sy mmg suka bdk2,tapi kalau kembar lg sy suka..bdk kembar ni comel je gelagatnya....suka gaduh,swit,comel ...banyak la..:) sy suka tgk kmbar yg xseiras,cam sorang laki,sorg perempuan..wahh,sgt untung la parent dy dpt anak dua skali gus cm tu,..heheh..kalau pegi mall,n ternampak baby y kmbar,sy mmg curi2 ambk gmbr..hahah..kalau dpt bby kembar ni sy mmg bersyukur sgt2..:) tp sebenarnya xkisah pn xdpt kmbar,... sy syg jgak bdk2..heheh..nak tgk lg x gmbr baby kembar yg sy sempat search? heheh..:)tgk kat atas tu..^^ dan seterusnya tgk kat bawah balik..hahah..korang mesti xpuas pnyer tgk kembar2 ni...:) :)



comel kan.. waaaa!!,sy suke^^ muka diorang sama la:):) sapa ada anak kembar???? nak sorang..haha.. baby ni br lahir ,sebab tu kuat tido..tido je memanjang..hehe,xpe,nanti da bole berjalan br la semput mak ayah dorg nk kejar...heheh. selalunya yg dapat anak kembar ni yg memang da ada keturunan kembar :) :) tp xpe..jgn putus asa utk terus berdoa..:) ALLAH yg memberikan segalanya..tiada yg mustahil bagiNYA..insyaALLAH...:)

come gambar ni:) satu ikatan yg xkan putus antara ibu,ayah dan anak2 tersayang..:) semoga apa yg di rancang menemui kejayaannya..:) ini yg kita inginkan.. 'usrati jannati wal hasanah' .. sapa2 yg da kawen,boleh la snap gambar cmne..hahah.. swit!!!,nt wat album besar... fuhhh..:)

baiklah,kalau nak tgk gmbr kembar banyak2..mr tgk kat lappy sy ea...hahah.. ok semoga kalian dalam jagaanNYA sntiasa..ameen:)

2 comments:

  1. insyaAllah ! amin ya Rabbal 'alamin~

    (^-^)<3

    ReplyDelete
  2. ameen..:) syukran ayu sudi baca..:) doakan ye...heheh

    ReplyDelete