Saturday, December 15, 2012

Azamku : menjadi wanita TERMAHAL :)

Bissmillahirrahmanirrahim.. :)

Saya ( nama kita, sebut dalam hati je) :)..

mulai detik ini, berazam untuk menjadi hambamu yang Solehah YA ALLAH...

Supaya aku layak untuk MU,
Dan menjadi selayaknya untuk dia..

Dunia tdk lengkap tanpa wanita,
senyum indah mereka membangkit cinta,
tiap bait kata mereka bak mutiara yang berharga.

Tetapi, Siapakah wanita termahal itu??

Wanita termahal adalah yg Akrab denganNYA,
Kata2nya ibarat pedang yang mematahkan hujah yg daif,
dunia terasa bahagia dengan adanya mereka,
Namun.. dunia terasa gelap tanpa kehadiran mereka..
Subhanaallah.. wanita termahal.

Bukan pandangan drpd mata manusia yang aku harapkan,
Bukan pujian drp bibir manusia yang aku harapkan,
Dan bukan pula bisikan2 dpd telinga manusia yg aku harapkan..
Cukup ALLAH yg mengiktirafkan,layaknya AKU digelar WANITA TERMAHAL,...

Dengan lafaz y mulia, aku berazam.. dan keazamanku ini menjadi saksi dalam pembentukkan ku menjadi y lebih baik.:) :)

Dear Muslimah .. u deserve to be a  Muslimah, .. jom kejar cinta ALLAH..! ! :) gud luck ..^_^

^_^ A_A Cikgu Asmalini Ashri


No comments:

Post a Comment